کادو روز پزشک چی بخریم؟

هدیه روز پزشک از جمله هدایای مناسبتی است که به تازگی رواج یافته است. یافتن هدیه مناسب برای روز پزشک کار دشواری است. کادو روز پزشک علاوه بر جلوه زیبا باید در شأن مقام علمی و زحمات فراوان کادر پزشکی باشد.

هدیه روز پزشک چی بخریم؟

لذا برای خرید کادو برای روز پزشک باید از قبل برنامه‌ریزی کرده و گزینه‌های مختلف را بررسی نمود. برای تقدیر از پزشک معالج خود یا عزیزان خود، برای تقدیر از کادر درمان مجموعه تحت مدیریت خود،‌ برای ابراز محبت به پزشک یا دانشجوی پزشکی که از نزدیکان شماست روز پزشک بهانه بسیار خوبی است که نباید آن را از دست بدهید.

اگر نمی‌دانید روز پزشک چه روزی است؟ یا بهترین هدیه برای روز پزشک چیست؟ با ما همراه باشید. 

 

تماس با ما


روز پزشک چه روزی است؟

تاریخ روز پزشک در ایران یکم ماه شهریور مقارن با سالروز تولد ابوعلی سینا است. ابن سینا دانشمند و حکیم مشهور ایرانی است که در تمام دنیا شناخته شده است. به همین دلیل و برای بزرگداشت مقام او، این روز در ایران به نام روز پزشک نامگذاری شده است.

 

اما روز جهانی پزشک مقارن با سی‌ام ماه مارس (حوالی دهم فروردین) است. علت نامگذاری این روز، بزرگداشت یکی از مهمترین وقایع در تاریخ پزشکی دنیا است. در ۳۰ مارس سال ۱۸۴۲ میلادی برای اولین بار داروی بیهوشی مورد استفاده قرار گرفته است. 

کادو روز پزشک چی بخریم؟


هدیه مناسب برای روز پزشک چیست؟

هدیه مناسب برای روز پزشک باید به تناسب ارتباط شما با شخص مربوطه انتخاب شود. کادو برای روز پزشک ممکن است یک هدیه سازمانی از طرف مدیریت برای کادر درمان یک مجموعه باشد؛

ممکن است هدیه روز پزشک برای همسر، برادر،‌ دوست و یا سایر اطرافیان باشد و یا ممکن است هدیه برای پزشک معالج از طرف بیمار و اطرافیان او باشد. در هریک از این موارد نوع تبریک روز پزشک و هدیه روز پزشک متفاوت است.

هدیه سازمانی روز پزشک باید در تعداد بالا تهیه شده و امکان درج نام سازمان بر روی آن وجود داشته باشد. برای این منظور معمولاُ از انواع تندیس روز پزشک استفاده می‌شود. در موارد دیگر محدودیت خاصی برای خرید هدیه وجود ندارد. 

کادو روز پزشک چی بخریم؟


مشخصات بهترین هدیه برای روز پزشک

 

  • ارزش هدیه در خور مقام علمی و اجتماعی پزشکان باشد.
  • در عین تبریک روز پزشک، مشخصات یک هدیه خاص و ماندگار را داشته باشد. 
  • جلوه ظاهری زیبایی داشته باشد.
  • ارزش هنری یا کاربردی داشته باشد.
  • پیام تقدیر یا محبت‌آمیز اهدا کننده را برساند. 


پیشنهاد هدیه روز پزشک

برای پاسخ به سؤال هدیه روز پزشک چی بخریم؟ اولین گام، تعیین نوع ارتباط اهداکننده با پزشک مربوطه است. در ادامه می‌توان گزینه‌های مختلف هدیه به پزشک زن و هدیه به پزشک مرد را تفکیک کرد.

حتی خرید یک هدیه شخصی یا هدیه برای مطب پزشک نیز می‌تواند ملاک مناسبی در هنگام انتخاب هدیه باشد. در نهایت با در نظر گرفتن سلایق شخصی می‌توان هدیه مناسبی انتخاب نمود.

کادو روز پزشک چی بخریم؟

 

برخی از بهترین ایده‌های خرید هدیه روز پزشک عبارتند از:

  • وسایل کاربردی : کتاب،‌ وسایل پزشکی، ست ماگ و فلاسک، دمنوش ساز، ست لوازم اداری، ساعت، پاوربانک، ست چرمی
  • وسایل دکوری : گلدان،‌ قاب عکس، رز جاودان
  • هدیه هنری : تابلو هنری، صنایع دستی، تندیس روز پزشک

 


 

 

منبع : دکتر گیفت   DoctorGift.ir