تندیس میناکاری روز پزشک

تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک یکی از جدیدترین تندیس های میناکاری اصفهان است. تندیس میناکاری با طرح روز پزشک را می‌توان با عنوان بهترین هدیه برای روز پزشک معرفی کرد.

تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک

در تندیس میناکاری سه بعدی با تلفیق سنت و مدرنیته ترکیب جذابی برای هدیه سازمانی یا تبلیغاتی خلق شده است. طراحی تندیس چوبی این کار به صورتی است که به نوعی نمای سه بعدی برای کار ایجاد شده است. استفاده از نمادهای پزشکی نیز آن را به پیشنهاد جذاب برای هدیه روز پزشک تبدیل کرده است. 

تماس با ما

تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک


مشخصات تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک

در طراحی تندیس روز پزشک المان‌ها و نمادهای مرتبط با حرفه پزشکی نقش بسزایی دارند. نمونه تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک که به تازگی وارد بازار صنایع دستی شده نیز بر همین اساس طراحی شده است.

تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک

در طراحی تندیس سه بعدی تلاش شده با طراحی یک تندیس چند لایه، نمای سه بعدی در کار ایجاد شده و جلوه آن افزایش یابد. در این امر، استفاده اصولی از ترکیب رنگهای مختلف چوب نیز بسیار مؤثر است.

 

در این محصول برای طراحی لایه‌های مختلف کار از نمادهای مرتبط با مفهوم مورد نظر استفاده می‌شود. در عین حال به خاطر وجود یک اثر میناکاری تلاش می‌شود کلیت کار با هنرهای سنتی ایرانی هماهنگ باشد. نصب اجزای مختلف کار بر روی یک پایه محکم این محصول را به هدیه‌ای شکیل و ارزنده تبدیل کرده است. 

تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک


هدیه روز پزشک چی بخریم؟

خرید کادو برای روز پزشک و قدردانی از زحمات ایشان بسیار پسندیده است. اما یافتن هدیه مناسب برای پزشک بسیار دشوار است. به خصوص اگر این کار به عنوان هدیه سازمانی و برای تقدیر از کادر درمان باشد.

 

در این شرایط چالش انتخاب کادو روز پزشک مرد و هدیه روز پزشک زن نیز به مشکلات قبلی افزوده می‌شود. به همین دلیل بهترین گزینه انتخاب محصولی است که برای همه افراد قابل استفاده باشد. در نتیجه تندیس میناکاری طرح روز پزشک یکی از بهترین هدایای سازمانی برای پزشکان است. 

تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک


قیمت تندیس میناکاری روز پزشک

قیمت تندیس میناکاری روز پزشک یکی از مهمترین مزایای آن است. زیرا مشتری می‌تواند برای خرید عمده تندیس روز پزشک تغییرات دلخواه خود را بر روی آن اعمال کند. بنابراین مشتری می‌تواند محصولی با قیمت مورد نظر خود سفارش بدهد.

هرچه تندیس چوبی طراحی ساده‌تری داشته باشد و بشقاب یا گلدان میناکاری کوچک‌تر باشد قیمت تندیس ارزان‌تر است. البته مشتری می‌تواند از قابلیت سفارشی‌سازی محصول برای خرید یک محصول اختصاصی برای برند خود استفاده نماید.

تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک

بدون تردید خرید یک هدیه سفارشی مختص یک سازمان در مقایسه با هدایای سازمانی موجود در بازار ارزش بالاتری دارد. 


خرید هدیه روز پزشک

برای خرید هدیه روز پزشک بهتر است پیش از فرا رسیدن روز پزشک اقدام کنید. به خصوص اگر به دنبال خرید تندیس سفارشی روز پزشک هستید مدت زمان آماده‌سازی محصول را در نظر بگیرید.

تندیس میناکاری سه بعدی روز پزشک

لازم به ذکر است روز پزشک در ایران روز اول شهریور ماه مقارن با زادروز حکیم ابوعلی سینا است. اما روز جهانی پزشک سی ام ماه مارس (اوایل فروردین) است. البته برخی کشورهای دنیا مانند ایران روز دیگری را به عنوان روز تقدیر از پزشکان انتخاب کرده‌اند. 

 

 

منبع : دکتر گیفت   DoctorGift.ir