بهترین کادو روز پزشک مرد

خرید کادو روز پزشک مرد برای تقدیر از آقای دکتری که پزشک معالج یا پزشکی از نزدیکان است اقدام پسندیده‌ای است. انتخاب هدیه روز پزشک برای مردان فعال در این عرصه آسان نیست.

هدیه روز پزشک مرد

برای هدیه روز پزشک جملات تبریک هم به سختی یافت می‌شوند. به خصوص اگر از نزدیک با علایق و سلایق ایشان آشنا نباشیم. با این وجود ما در اینجا تلاش می‌کنیم اطلاعاتی در قالب راهنمای خرید کادو روز پزشک برای مرد گردآوری کنیم.

 

تماس با ما


روز پزشک چه روزیه؟

پیش از بیان هرگونه پیشنهاد هدیه روز پزشک لازم است تاریخ روز پزشک را بدانیم. در تقویم شمسی اول شهریور ماه به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است. تولید ابن سینا دانشمند نامدار ایرانی علت این نامگذاری بوده است. در تقویم میلادی سی‌ام مارس به عنوان روز جهانی پزشک نامگذاری شده است. 

هدیه روز پزشک مرد


انواع هدیه روز پزشک برای مردان

 یکی از ملاک های خرید کادو روز پزشک باید نوع ارتباط اهدا کننده با پزشک مربوطه باشد. لذا ما در ادامه انواع پیشنهاد هدیه برای پزشک مرد را به تفکیک نوع ارتباط با اهداکننده بیان می‌کنیم. 


کادو روز پزشک مرد از طرف نزدیکان

نزدیکان و آشنایان برای خرید کادو روز پزشک برای مرد گزینه‌های متعددی در اختیار دارند. در حقیقت آنها می‌توانند بدون در نظر گرفتن مناسبت خاص این روز،‌ یک هدیه مردانه متناسب با شخصیت و سلیقه فرد مورد نظر خود تهیه کنند.

انواع لباس،‌ وسایل الکترونیکی شخصی، ادکلن و ‌لوازم التحریر برای این منظور گزینه‌های مناسبی هستند. اما اگر به دنبال هدیه خاص و خلاقانه باشند می‌توانند هدایای سفارشی با طرح روز پزشک سفارش دهند. 

هدیه روز پزشک مرد


کادو روز پزشک مرد از طرف بیمار

خرید هدیه روز پزشک اگر از طرف بیمار و اطرافیان او باشد باید با رعایت برخی ملاحظات انتخاب شود. نوع ارتباط پزشک و بیمار یک ارتباط رسمی است. لذا یک هدیه شیک متناسب با شأن پزشک باید انتخاب شود. در چنین مواردی خرید وسایل دکوری برای مطب پزشک مانند قاب عکس یا تابلو فرش بهترین انتخاب است. 


کادو روز پزشک مرد از طرف سازمان

گاهی خرید کادو روز پزشک به عنوان خرید هدیه سازمانی مدنظر است. در چنین مواردی معمولاً‌ از میان هدایای تبلیغاتی با تیراژ بالا انتخاب می‌شود.

در خرید هدیه سازمانی طراحی اختصاصی و امکان سفارشی سازی، یک امتیاز مهم محسوب می‌شود. انواع تندیس روز پزشک و یا انواع پک هدیه در این زمینه فروش بالایی دارند. 

هدیه روز پزشک مرد


خرید هدیه روز پزشک 

برای خرید کادوی روز پزشک برای مرد لازم نیست حتماً‌ یک وسیله مردانه انتخاب کنیم. بسیاری از محصولات فارغ از جنسیت به عنوان هدیه برای مشاغل مختلف قابل استفاده هستند.

انواع تندیس صنایع دستی یکی از بهترین محصولات در این زمینه است. البته نمونه تندیس روز پزشک نیز در میان هدایای صنایع دستی اصفهان وجود دارد. این محصولات به ویژه به عنوان هدیه سازمانی انتخاب بسیار مناسبی است.

زیرا امکان سفارش محصول اختصاصی سازمان به همراه لوگوی سازمان و جمله دلخواه برای تبریک روز پزشک نیز وجود دارد. اثر صنایع دستی نصب شده بر روی تندیس نیز به خواست مشتری و بر اساس سلیقه و بودجه او انتخاب می‌شود.

در نهایت نیز محصولی با ارزش هنری و مادی قابل توجه و ظاهری آراسته به مشتری تحویل داده می‌شود. 
 

 

منبع : دکتر گیفت   DoctorGift.ir