پیشنهاد کادو روز پزشک

پیشنهاد هدیه روز پزشک کار آسانی نیست. زیرا معمولاً پزشکان هرچه لازم دارند یا دوست دارند به راحتی تهیه می‌کنند. پس ایده هدیه روز پزشک باید یک ایده ناب برای خرید یک هدیه خاص باشد.

پیشنهاد کادو روز پزشک

گام اول برای خرید کادو روز پزشک، تعیین نوع ارتباط با فرد مورد نظر و علایق احتمالی اوست. البته اگر نمی‌دانید روز پزشک چه روزی است؟ ابتدا باید از تاریخ روز پزشک مطلع شده و برای این روز برنامه ریزی کنید. ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در این زمینه گردآوری کردیم. 

 

تماس با ما


روز پزشک چه روزی است؟

تاریخ روز پزشک در تقویم ایران و تقویم میلادی متفاوت است. به عبارت ساده‌تر، روز پزشک در ایران با روز جهانی پزشک تفاوت دارد. در ایران، روز اول شهریور ماه به مناسبت زادروز ابن سینا به عنوان روز پزشک انتخاب شده است.

در تقویم میلادی، روز سی‌ام ماه مارس به مناسبت اینکه ماده بیهوشی اولین بار در سال ۱۸۸۴ میلادی در این روز استفاده شد، به عنوان روز جهانی پزشک انتخاب شده است. 


ایده های هدیه روز پزشک

ایده های هدیه روز پزشک کم نیستند. هدایای مختلف را می‌توان بر حسب جنسیت و سن فرد مورد نظر، قیمت یا هدف اهدا کننده تقسیم‌بندی کرد. ما در ادامه ایده‌های مختلف بر اساس نوع هدیه را بررسی می‌کنیم.

پیشنهاد کادو روز پزشک

 

  • خرید هدیه کاربردی

یک پیشنهاد هدیه روز پزشک می‌تواند خرید یک هدیه کاربردی باشد. برای کادو روز پزشک می‌توان وسایل کاربردی خاص پزشکان مانند گوشی پزشکی یا روپوش پزشکی را پیشنهاد کرد.

به جز آن، هدایای کاربردی فراوانی در بازار موجود است که به قشر خاصی تعلق ندارند. انواع وسایل الکترونیکی مانند پاور بانک، انواع ماگ و دمنوش‌ساز، انواع عطر و ادکلن و انواع لوازم التحریر از جمله هدایای کاربردی رایج هستند.

 

  • خرید هدیه دکوری

خرید هدیه دکوری برای مطب پزشکان نیز یک هدیه مناسب برای روز پزشک محسوب می‌شود. تنوع وسایل دکوری در بازار بسیار زیاد است. خرید هدیه دکوری باید با در نظر گرفتن دکوراسیون مطب و سلیقه فرد مورد نظر صورت گیرد.

 

پیشنهاد کادو روز پزشک

  • خرید هدیه هنری

خرید هدیه هنری را می‌توان یک پیشنهاد خاص برای هدیه روز پزشک توصیف کرد. با توجه به جایگاه اجتماعی پزشکان بهتر است ارزش کادو روز پزشک به خاطر وجه هنری آن باشد. یک هدیه هنری یک هدیه خاص و منحصر به فرد است که اگر درست انتخاب شود می‌تواند فرد موردنظر را شگفت زده کند.


بهترین پیشنهاد هدیه روز پزشک

بهترین کادو برای روز پزشک هدیه‌ای است که به طور اختصاصی برای این مناسبت طراحی و تولید شده باشد. گرچه کاربردی، هنری یا دکوری بودن هدیه نیز امتیازات مهمی هستند.

پس می‌توان گفت بهترین ایده کادو روز پزشک محصولی است که علاوه بر طراحی اختصاصی و سفارشی، محصولی کاربردی، هنری و دکوری نیز باشد. محصولات صنایع دستی از معدود هدایایی هستند که ارزش هنری و مادی زیادی دارند؛

 

پیشنهاد کادو روز پزشک

به طور اختصاصی و سفارشی تولید می‌شوند؛ به عنوان یک وسیله کاربردی و دکوری کارایی دارند. انواع تندیس صنایع دستی روز پزشک را می‌توان به عنوان بهترین هدیه روز پزشک معرفی کرد.

قابلیت سفارشی سازی،‌ امکان افزودن ابزارهای کاربردی مانند ساعت یا جاقلمی و امکان انتخاب اثر صنایع دستی با ابعاد،‌ کیفیت و قیمت متفاوت از مهمترین مزایای انواع تندیس روز پزشک است. 

 

 

منبع : دکتر گیفت   DoctorGift.ir