بهترین کادو روز پزشک

هدایای تبلیغاتی روز پزشک یک ایده ناب برای تبلیغ برند شما توسط یکی از معتبرترین اقشار جامعه است. خرید هدیه روز پزشک به بهانه تقدیر از پزشکان بهانه خوبی برای معرفی محصولات یا خدمات یک برند تجاری است.

اما انتخاب هدایای تبلیغاتی برای روز پزشک باید با دقت و حساسیت زیاد صورت گیرد. زیرا یک هدیه خاص برای پزشکان می‌تواند تبلیغی ماندگار برای برند شما باشد. 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی روز پزشک


کدام هدایای تبلیغاتی برای روز پزشک مناسب است؟

هدایای تبلیغاتی روز پزشک باید به خاطر نمای ظاهری یا کاربرد خود در نزد پزشکان ماندگار باشند. برای این منظور لازم است فهرستی از لوازم کاربردی مورد نیاز شخص پزشکان یا مورد استفاده در مطب پزشکان تهیه شود.

در مورد لوازم دکوری نیز باید تناسب با فضای مطب و حرفه پزشکی مورد توجه قرار گیرد. بر این اساس ماندگارترین هدایای تبلیغاتی برای روز پزشک عبارتند از:

 

تماس با ما


هدایای کاربردی روز پزشک

امروزه هدایای تبلیغاتی خلاقانه فراوانی در بازار وجود دارد که کاربردی نیز هستند. انواع ماگ، خودکار، ساعت رومیزی، تقویم رومیزی و امثال این محصولات در زمره هدایای تبلیغاتی کاربردی قرار دارند. اگر طراحی این محصولات، هنرمندانه و خلاقانه و مرتبط با حرفه پزشکی باشد ماندگاری زیادی خواهد داشت.

البته باید در نظر داشت که محصولات تبلیغاتی ارزان در شأن مقام اجتماعی پزشکان نیست. پس باید به دنبال یک هدیه تبلیغاتی خاص و در عین حال کاربردی باشید که پزشکان برای استفاده از آن ترغیب شوند. به عنوان مثال یک خودکار تبلیغاتی با روکش چوبی می‌تواند در نزد پزشکان ماندگار باشد. 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی روز پزشک


هدایای دکوری روز پزشک

انتخاب وسایل دکوری به عنوان هدایای تبلیغاتی روز پزشک اندکی دشوارتر است. وسایل دکوری باید متناسب با دکوراسیون مطب پزشکان باشد. اما هدایای تبلیغاتی برای جمع کثیری از افراد ارسال می‌شوند.

لذا انتخاب محصولی که با سلایق و دکوراسیون های مختلف تناسب داشته باشد آسان نیست. در چنین مواردی تنها انتخاب صنایع دستی می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد. زیرا آثار صنایع دستی مورد پسند اکثریت افراد در جامعه قرار می‌گیرد و در هر سبک دکوراسیون جلوه چشمگیری دارد.

ضمن اینکه در ارزش هنری و مادی آثار صنایع دستی هیچ تردیدی وجود ندارد و یک هدیه نفیس برای پزشکان محسوب می‌شود.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی روز پزشک


بهترین هدایای تبلیغاتی برای روز پزشک

انتخاب آثار صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی روز پزشک انتخاب درستی است. اما آثار صنایع دستی را به تنهایی نمی‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب نمود. لازم است یک محصول تلفیقی با طرحی خلاقانه به عنوان بستر کار انتخاب شده و اثر صنایع دستی به عنوان بخش ارزشمند هدیه به آن افزوده شود.

چنین محصولی در حال در قالب انواع تندیس صنایع دستی و قاب صنایع دستی در بازار موجود است. تندیس چوبی یا قاب چوبی این محصولات به عنوان هدیه تبلیغاتی روز پزشک طراحی شده و با درج برند مورد نظر به یک هدیه تبلیغاتی اختصاصی تبدیل می‌شود.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی روز پزشک

 

یک اثر صنایع دستی مانند بشقاب میناکاری یا گلدان میناکاری نیز به عنوان بخش ارزشمند هدیه بر روی کار نصب می‌شود. در مورد تندیس های صنایع دستی امکان افزودن یک ابزار کاربردی مانند ساعت یا جاقلمی نیز وجود دارد. در نتیجه این محصول تمام مشخصات یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و ماندگار را دارا می‌باشد. 

 

منبع : دکتر گیفت   DoctorGift.ir