بهترین هدیه روز دندانپزشک

هدیه روز دندانپزشک بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات کسانی است که لبخند را به ما هدیه می‌دهند. تبریک روز دندانپزشک اقدام کوچکی برای تقدیر و تشکر از یک متخصص و یا ابراز محبت به یکی از عزیزانمان است.

هدیه روز دندانپزشک

مجسمه دندانپزشکی، گلدان دندانپزشکی، ساعت دیواری برای مطب دندانپزشکی یا انواع پکیج کادو دندانپزشکی گزینه‌های متنوعی هستند که به عنوان هدیه برای روز دندانپزشک معرفی می‌شوند.

تماس با ما

اما ما در این مطلب به دنبال یک ایده خاص برای هدیه روز پزشک هستیم. اگر شما نیز به دنبال بهترین هدیه مناسب روز دندانپزشک هستید با ما همراه باشید.

هدیه روز دندانپزشک
روز دندانپزشک چه روزی است؟

تاریخ روز دندانپزشک در ایران و جهان متفاوت است. روز دندانپزشکی در ایران بر اساس یک رویداد ملی تاریخ ۲۳ فروردین تعیین شده است. اما در تقویم بین‌المللی روز جهانی دندانپزشک ۶ ماه مارس تعیین شده است. این نامگذاری هر دو به خاطر رویدادهای مهم و تأثیرگذار در حوزه دندانپزشکی صورت گرفته است. 


چطور هدیه مناسب روز دندانپزشک انتخاب کنیم؟

انتخاب هدیه برای روز دندانپزشک به نوع ارتباط ما با دندانپزشک مورد نظر بستگی دارد. گاه قدردانی از یک پزشک متخصص و حاذق مدنظر است و گاه ابراز محبت به دندانپزشکی که یکی از عزیزان ما محسوب می‌شود.

هدیه روز دندانپزشک

بدیهی است در حالت اول شناخت روحیات فرد ممکن نیست و یک هدیه نفیس و رسمی باید انتخاب شود. اما در حالت دوم می‌توان با شناخت نسبی از فرد مورد نظر از میان انواع هدایای شخصی نیز انتخاب نمود. حالت سومی نیز وجود دارد که هدیه روز دندانپزشک به عنوان هدیه تبلیغاتی یا هدیه سازمانی مدنظر باشد. 


پیشنهاد برای هدیه روز دندانپزشک

یافتن یک ایده خاص برای هدیه روز دندانپزشک کار آسانی نیست. لذا ما در ادامه ایده‌های مختلف را گردآوری کردیم:

هدیه روز دندانپزشک


هدایای مناسبتی

هدیه برای روز دندانپزشک را می‌توان به عنوان یک هدیه مناسبتی و با نادیده گرفتن مناسبت خاص آن انتخاب کرد. به عبارت ساده‌تر می‌توان برای تبریک روز دندانپزشک از میان هدایای رایج و محبوب مانند باکس گل،‌ باکس شکلات، باکس دمنوش و امثال آن انتخاب نمود. 


هدایای شخصی

برای خرید هدیه روز دندانپزشک می‌توان فارغ از حرفه فرد یک هدیه شخصی مناسب با سلیقه او انتخاب نمود. انواع لباس، وسایل الکترونیکی شخصی، عطر و امثال اینها در این زمینه بسیار رایج است. 

هدیه روز دندانپزشک


هدایای اختصاصی روز دندانپزشک

با رواج خرید هدیه روز دندانپزشک این روزها محصولات خاصی در بازار موجود است که به طور اختصاصی برای حرفه دندانپزشکی طراحی شده‌اند. انواع مجسمه دندانپزشکی، گلدان دندان شکل، ماگ طرح دندان و اکسسوری طرح دندان از جمله این هدایای اختصاصی است.

اما نکته اینجاست که هیچ‌یک از این محصولات هدیه نفیس برای یک پزشک محسوب نمی‌شوند. 

هدیه روز دندانپزشک


بهترین کادو روز دندانپزشک

بهترین هدیه برای روز دندانپزشک محصولی است که علاوه بر طراحی اختصاصی به عنوان یک هدیه نفیس نیز شناخته شود. محصولات کاربردی و وسایل دکوری ارزان برای تبریک روز دندانپزشک چندان مناسب نیستند.

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه نفیس، انتخاب از میان صنایع دستی ایران است که ارزش هنری و مادی بالایی دارند. امروزه انواع تندیس صنایع دستی از تلفیق هنرهای سنتی و مدرن با طراحی اختصاصی برای مناسبت‌های مختلف در بازار موجود است.

 

در این بازار امکان طراحی و تولید محصول سفارشی با طرح اختصاصی نیز وجود دارد. با درج متن تبریک روز دندانپزشک بر روی یک تندیس میناکاری هدیه‌ای نفیس برای روز دندانپزشک خواهید داشت.

 

 

منبع : دکتر گیفت   DoctorGift.ir