تندیس هدیه روز پزشک

تندیس میناکاری روز پزشک یکی از انواع تندیس میناکاری اصفهان است. برای جلب رضایت مشتریان چندین نمونه تندیس میناکاری روز پزشک با طرح‌های مختلف در بازار اصفهان وجود دارد.

تندیس میناکاری روز پزشک

اما امکان طراحی تندیس سفارشی روز پزشک و تولید در تیراژ دلخواه مشتری نیز وجود دارد. روز پزشک بهانه مناسبی برای تقدیر از پزشکان توسط سازمان‌های مختلف است. تندیس روز پزشک هدیه ارزنده‌ای برای چنین مواردی است. ما در این مطلب اطلاعات کاملی درباره این محصول گردآوری کردیم.

 

تماس با ما

 

مشخصات تندیس میناکاری روز پزشک

تندیس میناکاری روز پزشک از اجزای مختلفی تشکیل شده است. برای هریک از این اجزا قابلیت سفارشی سازی مطابق سلیقه مشتری وجود دارد. بشقاب میناکاری یا گلدان میناکاری مهمترین و ارزشمندترین بخش کار است.

تندیس میناکاری روز پزشک

این محصول از لحاظ کیفیت و ابعاد می‌تواند مطابق با خواسته مشتری و متناسب با بودجه او انتخاب شود. تندیس چوبی کار نیز به صورتی طراحی شده که دربرگیرنده یکی از نمادهای پزشکی و عبارت «روز پزشک مبارک» باشد.

البته این عبارت نیز می‌تواند با هر متن تبریک روز پزشک که توسط مشتری انتخاب می‌شود جایگزین شود. نماد مار و عصا یا نماد مار و جام در پزشکی نیز به عنوان مؤلفه‌های اختصاصی روز پزشک به این کار افزوده شده است.

در تندیس چوبی کار با ترکیب رنگهای مختلف چوب و هنر معرق لیزری، زمینه دلنشینی برای این کار خلق شده است. 

تندیس میناکاری روز پزشک


تندیس میناکاری سفارشی

در هنگام خرید تندیس میناکاری روز پزشک تمامی اجزای کار به دلخواه مشتری قابل تغییر است. به عنوان مثال مشتری می‌تواند نماد مار و جام در پزشکی را با یک لوح تقدیر تعویض نماید.

به تناسب تغییرات مورد نظر مشتری حتی تندیس چوبی کار نیز می‌تواند از میان سایر انواع تندیس موجود در فروشگاه انتخاب شود. به جز آن،‌ نام و نشان تجاری سازمان یا تاریخ اهدای این تندیس یادبود نیز می‌تواند بر روی پایه کار درج شود.

در نهایت نیز مشتری می‌تواند به تناسب بودجه موردنظر خود اثر میناکاری را از میان انواع بشقاب، پلاک و گلدان میناکاری انتخاب نماید. 

تندیس میناکاری روز پزشک


قیمت تندیس میناکاری روز پزشک

مهمترین عامل تأثیرگذار در قیمت تندیس میناکاری روز پزشک، اثر میناکاری انتخاب شده برای کار است. معمولاُ یک بشقاب میناکاری کوچک برای این منظور انتخاب می‌شود.

تندیس بشقاب میناکاری با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شود. ضمن اینکه خرید تندیس صنایع دستی به صورت عمده نیز در کاهش قیمت آن تأثیر بسزایی دارد. اما در طراحی اختصاصی تندیس، هزینه طراحی نیز به قیمت نهایی کار افزوده می‌شود.

به عبارت دیگر با انتخاب نمونه تندیس‌های موجود در فروشگاه می‌توانید خریدی مقرون به صرفه و ارزنده داشته باشید. 

تندیس میناکاری روز پزشک


خرید تندیس میناکاری روز پزشک

برای خرید تندیس میناکاری روز پزشک سفر به اصفهان و خرید از بازار صنایع دستی اصفهان ضروری نیست. امروزه کارگاه‌های تولید صنایع دستی در سراسر ایران محصولات خود را به صورت آنلاین نیز به فروش می‌رسانند.

با یک جستجوی ساده می‌توانید نمونه تندیس میناکاری دلخواه خود را سفارش دهید. حتی اگر به دنبال سفارش محصولی با طراحی اختصاصی باشید تمامی اقدامات به صورت آنلاین انجام می‌شود.

کافی است موارد مورد نظر خود را با تیم طراحی مطرح کرده و پس از تأیید طرح تندیس برای تولید کار به تعداد موردنظر خود سفارش دهید.

 

منبع : دکتر گیفت   DoctorGift.ir