تندیس روز پرستار

تندیس میناکاری روز پرستار یکی از انواع تندیس میناکاری شده اصفهان است. این نمونه تندیس میناکاری برای تبریک روز پرستار و تقدیر از زحمات ایشان طراحی شده است.

خرید هدیه روز پرستار قدمی کوچک برای تقدیر و تشکر از این قشر زحمتکش است. این تندیس چوبی با جلوه بسیار زیبا و قیمت مناسب بهترین پیشنهاد هدیه روز پرستار است. حتی سازمان‌های مختلف می‌توانند با خرید تندیس میناکاری به صورت عمده یک هدیه سازمانی ارزان و ارزنده اهدا کنند. 

تندیس روز پرستار


مشخصات تندیس میناکاری روز پرستار

تندیس میناکاری روز پرستار از یک تندیس چوبی آراسته با معرق لیزری و یک بشقاب میناکاری کوچک تشکیل شده است. تندیس چوبی کار به صورتی طراحی شده تا با نقوش سنتی میناکاری اصفهان هم‌خوانی داشته باشد.

 

تماس با ما

یک صفحه چوبی به شکل بته جقه برای درج جمله «روز پرستار مبارک» به عنوان زمینه کار انتخاب شده است. البته برای تبریک روز پرستار امکان درج اشعار یا عبارات دلخواه مشتری نیز وجود دارد.

بشقاب میناکاری کوچکی که بر روی کار نصب شده ارزش این محصول را دوچندان نموده است. گفتنی است این محصول تنها یک نمونه تندیس روز پرستار است و طراحی سفارشی تندیس روز پرستار برای نهادهای مختلف نیز امکان‌پذیر است.

تندیس روز پرستار

البته می‌توان با نصب یک پلاک اختصاصی با نشان تجاری موردنظر همین محصول را به یک هدیه اختصاصی تبدیل کرد.


بهترین هدیه روز پرستار چیست؟

بهترین هدیه روز پرستار قاعدتاً ‌باید محصولی کاربردی یا زینتی باشد. اما محصولات تلفیقی که هم جزو وسایل دکوری هستند و هم کاربرد خاصی دارند بهترین انتخاب است.

تندیس میناکاری روز پرستار به خاطر طراحی کار و وجود بشقاب میناکاری یک وسیله دکوری بسیار زیبا و ارزشمند است. اما طراحی این محصول به صورتی است که قابلیت افزودن یک ابزار کاربردی نیز در آن وجود دارد.

 

تندیس روز پرستار

به عنوان مثال با نصب یک جاقلمی بر روی پایه تندیس، این محصول به یک وسیله کاربردی زینتی تبدیل می‌شود. امکان افزودن ابزارهای کاربردی دیگری نظیر ساعت و تقویم نیز در این محصول وجود دارد. 


خرید هدیه روز پرستار

برای خرید هدیه روز پرستار باید پیش از رسیدن این مناسبت اقدام کنید. روز پرستار در ایران سالروز ولادت حضرت زینب(س) است. لذا تاریخ شمسی این مناسبت هر سال تغییر می‌کند.

تندیس روز پرستار

پس از بررسی تاریخ روز پرستار لازم است برای خرید هدیه مناسب برای روز پرستار اقدام کنید. اگر خرید هدیه سفارشی مدنظر شماست حتماً زمان آماده‌سازی سفارش را نیز در نظر بگیرید.

اگر فرصت شما محدود بود می‌توانید در حین ثبت سفارش برای بسته بندی کار به صورت یک هدیه شکیل و زیبا نیز اقدام کنید و در نهایت ست هدیه روز پرستار را مستقیماً‌ برای شخص موردنظر خود ارسال کنید. 


قیمت تندیس میناکاری روز پرستار 

تندیس میناکاری روز پرستار یک نمونه تندیس میناکاری ارزان محسوب می‌شود. زیرا تندیس چوبی کار طراحی نسبتاً‌ ساده‌ای دارد و یک بشقاب میناکاری کوچک بر روی آن نصب شده است.

تندیس روز پرستار

با این وجود امکان سفارشی سازی تندیس با طرح دلخواه مشتری و حتی قیمت نهایی مدنظر او وجود دارد. مشتری می‌تواند ابعاد و کیفیت اثر میناکاری را به تناسب بودجه خود انتخاب نماید.

 

انتخاب از میان نمونه تندیس‌های موجود در فروشگاه و خرید عمده نیز سبب کاهش قیمت محصول می‌شود. 

تندیس روز پرستار


 

منبع : دکتر گیفت   DoctorGift.ir